miercuri, 23 iunie 2010

ziua o suta patruzeci si cinci


despre o alta pasiune de-a mea....

Cine ma cunoaste asa mai bine sau a fost in vreo excursie/workshop cu mine stie ca nu se poate povesti mult cu mine fara sa ajung sa vorbesc despre mancare!:)
Dar pe langa faptul ca sunt o gurmanda notorie, imi place la nebunie sa gatesc! Imi place atat de mult sa gatesc incat cele 7-8 saptamani pe an cat trebuie sa tin cura de slabire (tot din cauza acestei mari pasiuni a mele) sufar pe mai multe planuri:
1. ca nu pot manca ceea ce mi-as dori sa mananc
2 ca nu pot gati ceea ce mi-as dori sa gatesc si apoi sa mananc
3 ca nu pot fotografia ceea ce mi-as dori sa gatesc si sa mananc apoi.
Deci a fost tristete, in ultimele 6 saptamani acasa, dar nu a fost chiar jale...pentru ca am trisat...cum am prins ocazia sa fac bucataresc/prajituresc ceva, am profitat din plin.
Iar sambata am examenul la cursul de gatit pe care l-am inceput in primavara! Asa ca tineti-mi pumnii stransi sa fie totul bine...Sa speram ca nu mi-am iesit din mana chiar de tot in saptamanile astea de nebucatarit!:)

Aveti mai jos cateva probe de necumintenie din partea mea:) Sper sa va faca pofta!:)

Medalioane Premier- adaptate de subsemnata preferintelor familiei:)


Tort cu crema de capsuni- Secretele Bucatariei

Muffins cu rubarbura si migdale- tot o reteta din Secretele Bucatariei- un pic modificata


3 comentarii:

Coliba pezevenchilor spunea...

de aratat arata bine. astept retetele!

ps: bafta multa!

Irina spunea...

Vai Dana cat de bine arata!
Mi-e dor de prajiturile tale.
Te pup si iti tin pumnii

Danad spunea...

Merci de aprecieri!
Retetele pe mail doar ca is destul de lungi.