marți, 7 aprilie 2009

ziua cincizeci si opt


Let's talk


Sunt doar eu sau lumea vorbeste- comunica- mai putin...

Parca cu cat stai mai mult in jurul unor oameni parca nu mai simti nevoia sa vorbesti sau poate ca te astepti sa te inteleaga...Pe de alta parte cu cat vezi mai rar pe cineva parca nu mai stii ce sa spui...cu ce sa incepi? ce are relevanta?


Cineva-mi zicea odata ca se gandea serios sa mearga la intalniri cu o lista de subiecte care sa le abordeze in caz de...liniste.... Acum cand ma gandesc la asta imi vine sa zambesc....atunci mi se parea complet ridicol.


Tacerea e si ea o forma de comunicare, de acceptare...uneori utila...dar ca sa nu ne indepartam ,sa nu ne uitam unii pe altii...trebuie sa vorbim...fie si maruntisuri...orice...despre vreme daca e cazul... Nu e risipa de cuvinte...e doar ceva care poate ghida conversatia catre interesant...


Asa ca...luati un loc...en plein air si...sa povestim!


2 comentarii:

Irina spunea...

Imi place mult poza, chiar te invita la o discutie placuta!
Si cred ca ai dreptate, uneori e dificil sa comunici...desi comunicarea este atat de promovata in ziua de azi!

Danad spunea...

merci mult irina...