vineri, 5 iunie 2009

ziua saptezeci si patru

Detalii colorate

Am constat ca mai nou gandesc fotografiile pe care le fac intr-un loc, ca povesti...ca succesiune de cadre care sa se completeze si sa spuna ceva despre locul in care am fost....
Am mai constatat ca nu pot sa ma dezobisnuiesc de asta si ca nu pot gandi o iesire foto decat ca un tot sau ca mai multe "toturi" mai micute...
Povestea ultimei iesirii foto este complicata, pentru ca nu stiu...desi uneori imi doresc mult de tot sa ajung intr-un loc si sa simt...sa simt fotografic...totusi nu reusesc...Pe cand in alte locuri pur si simplu nu trebuie sa fac niciun efort... efectiv uit de toate si ma las furata de poveste...
Poate nu a fost chiar cum trebuie in ultima poveste fotografica...poate ca uneori asa si trebuie sa fie...ca sa-mi deschid ochii si sa apreciez mai bine momentele cand mi-e cu adevarat bine...
















2 comentarii:

Irina spunea...

Imi place mult seria de "Detalii"..plus ca are poveste...excursie, mancare delicioasa, fotografii, vreme capricioasa, adapost...frumos.
Prima poza imi place cel mai muult....si cea mai delicioasa e cea cu placintele...Yamiiii!

Danad spunea...

:)
Merci mult...
Adevarul e ca au fost tare buna placintele:D