vineri, 20 noiembrie 2009

ziua o suta optsprezece

...Ipoteza...

Oare cum ar fi daca viata noastra ar fi defapt o imensa sala de asteptare...Un loc unde suntem adunati si trebuie sa dovedim ca stim sau putem...sa asteptam, sa avem rabdare, sa nu ne certam, sa fim ingaduitori...

Bineinteles ca toate eforturile noastre sunt atent monitorizate si atunci cand am reusit sa dovedim ca putem fi asa cum trebuie...chiar daca nu ne-am dat prea bine seama ce anume am facut exact...putem calatori mai departe!

Pana atunci tot ce ne ramane de facut e ...sa ne iubim, sa ne iertam sa fim impreuna...

3 comentarii:

Irina spunea...

Imi place fotografia...parca privesti undeva de sus...detasat...viata altora...

Anonim spunea...

Sunt impresionata. Uitasem pasiunea ta pentru imagini. Si mi-e dor de tine! Oana-Scotia

Danad spunea...

Oanaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ce bucurieeeeee!!!!!!!!!!!! Merci mult de mesaj si ma bucur ca-ti plac fotografiile mele!
Irina...da, aceeasi senzatie am avut-o si eu...de detasare!