miercuri, 9 decembrie 2009

ziua o suta douazeci si doi

..........

Simplu, clar precis, unfiorm...ciclic...treci de la o etapa la alta...incet, incet amintirile se sting, raman umbre, vibratii...doar ce e in prezent conteaza...viitorul e doar necunoastere sau...nerecunoastere!
Calm, previzibil, monoton ...si apoi ...te lovesti de propriile tale nelinisti...

Nimic nu e clar, nimic nu e precis...nimic nu e doar acum sau doar atunci...nu e nici alb si negru, nici color...

Totul se amesteca, ametesti...vrei sa uiti...sa nu te mai gandesti...sa fie simplu...clar...precis...uniform si ciclic!


Am zis ca va fi o saptamana grea! :)

Un comentariu:

Irina spunea...

Imi place foarte mult ce ai scris...parca ai descris ceea ce simt eu. Despre poze...imi plac ambele...dar as vrea sa imi povestesti mai multe despre ele. Expunere lunga? Ai setat balansul de alb....?