luni, 19 aprilie 2010

ziua o suta treizeci si patru


Pink stands for hope


Este o vorba ...ca tot ce se intampla pe lumea asta se intampla dintr-un motiv, nu stiu daca asa este, dar stiu ca atunci cand esti nelinistit si cauti ceva....o urma de speranta sau ceva sa-ti dea forta sa mergi mai departe...vei gasi!

Acum o saptamana, dintr-un blog de fotografie am ajuns pe lifejournal...si am citit o poveste...O poveste scrisa in 4 ani...pe care eu am citit-o in cateva ore. Probabil ca aveam nevoie de o trezire la realitate...aveam nevoie sa realizez cat de marunte sunt problemele mele si cat de norocoasa pot fi pentru ca sunt sanatoasa si iubita...Pentru multi aceste lucruri sunt detalii...ne scufundam atat de mult in problemele marunte si intunecate de zi cu zi incat nu mai percepem corect realitatea.

Povestea e a unei tinere...de 26 de ani... pentru care fiecare gura de aer e o lupta...Sau mai bine spus a fost o lupta! Iar datorita ei am decis ca voi iubi mai mult si voi fi mai optimista...

Pentru ca daca ea a avut forta si curajul sa lupte pana la ultima suflare, eu ce scuza am sa nu ma bucur de ce mi s-a dat?!




2 comentarii:

Irina spunea...

Imi place mult fotografia....

Danad spunea...

merci:)
FAc tentative de ridicare a moralului prin...fotografie:)