miercuri, 17 noiembrie 2010

ziua o suta cincizeci si doi

A treia oara...la Magura


Am fost din nou la workshopul de toamna tarzie de la Magura...:) A treia oara la Magura si m-as mai duce de inca cel putin atatea ori...pentru ca oricat de ciudat ar parea pentru unii la Magura e altfel de fiecare data si...de fiecare data cand vin de acolo stiu mai multe...
Nu vreau sa spun iar cat de mult mi-a placut si ce fain a fost si ce repede a trecut, asta e deja stiut prea bine...desi acum a fost altfel...cu alti oameni dragi, dar totusi...Irina, mi-ai lipsit...
De data asta cred ca a fost cel mai...competitiv workshop dintre toate la care am fost...s-a stat mult la prelucrat imagini si ne-am intins mult la fotografiat si ...dupa acest workshop am invatat doua chestii majore:
1. Ca, in masura in care poti , un cadru care-l vezi cu potential e bine sa-l fotografiezi atat landscape cat si portret...e interesant cum schimba modul in care tii aparatul o fotografie.


si
2. Ca pentru a trece la urmatorul nivel in fotografie, trebuie sa invat sa dau forta imaginilor mele...nu ajunge un cadru sa fie corect compus si sa aiba o poveste...trebuie sa aiba impact, putere, forta sa te faca sa ramai acolo cu ochii pironiti in imagine si sa vrei sa cauti detaliile.

Daca nu ar fi fost Gina la workshop probabil ca nu as fi inteles care-i faza cu forta...si daca nu ar fi fost dl Moiceanu sa-mi deschida ochii continuam probabil pe acelasi drum...
Acum stiu mai multe..pot incepe un alt capitol in albumul meu de fotografii...doar sa reusesc sa pun in pagina ceea ce am invatat.:)

2 comentarii:

Irina spunea...

Ce frumos ai scris, imi pare tare rau ca nu am putut sa vin si iti multumesc ca m-ai sunat de acolo.
Interesant ce ai scris despre fotografii...desi la mine, este un drum lung pana acolo.

Danad spunea...

pai...drumul poate parea lung sau intotocheat, dar de multe ori poti gasi scurtaturi la care nici nu te asteptai.
Ai incredere in tine si fii consecventa...
Imi suna si mie de altfel.:)