marți, 20 martie 2012

....

ACEASTA POSTARE E PENTRU MINE...ca sa nu uit!

Oare poti pierde complet o persoana si totusi sa o ai langa tine?
Asta e intrebarea care ma roade pe mine de ceva vreme...
Si de ceva vreme...vreo 6 luni jumate is pe un alt continent, intr-o alta lume, inconjurata de alti oameni care au cu totul alte obiceiuri si vorbesc cu totul alta limba.
Nu mai sufar pentru ca am plecat...intr-un final glorios am inteles ca asta trebuia sa mi se intample si ca pana la urma e inspre binele meu...insa mi-am dat seama ca am luat niste decizii incredibil de gresite...pana sa ajung la concluzia asta. Insa...poate ca asta trebuia sa mi se intample...
Mi-a zis la un moment cineva ca sunt norocoasa...sunt norocoasa si proasta in acelasi timp...proasta pentru ca trebuie sa dau cu capul pana pic in fund ca sa invat ceva si norocoasa ca desi am fost proasta nu am pierdut chiar totul.
Si paradoxul e ca lumea din jur se uita la mine si ma vede o persoana de treaba si buna si sufletista...Oameni buni...nu e asa...si o spun public...SUNT O PROASTA SI O EGOISTA....dar intentionez sa ma schimb...si poate intr-o zi ...cu un pic de noroc si ceva intelepciune  am  sa fiu ceea ce vede lumea in mine.
Si cand asta se va intampla probabil ca voi stii daca poti sa pierzi complet o persoana si cumva.. . printr-un miracol sa o aduci inapoi.
Imi pare rau...

Niciun comentariu: