vineri, 6 februarie 2009

ziua treizeci si noua


...la semnat...

- "dar dupa ce te casatoresti, se schimba ceva? adica mie mi-e frica...mi-e frica sa nu simt ca-mi pierd libertatea, sa ma simt constrans sa stau langa cineva pentru ca ma leaga ceva...un act"

- "nu, nu cred ca intr-o relatie adevarata , sincera si corecta se schimba multe...semnarea "pactului" insa trebuie sa fie un gest natural din partea ambilor parteneri...sa nu genereze angoasa, ci sa fie dorit, fie pentru ca partenerii se gandesc la un copil, fie pentru a trece la pasul urmator...indiferent de motive...o relatie sanatoasa nu poate sa se schimbe radical dupa acest pas..."

- "stii...mi-e frica putin de consecinte...dupa ce fac acest pas nu voi mai putea sa fiu copil...voi fi matur...inseamna sa renunt la o etapa a vietii mele si sa trec in alta...si nu stiu...oare sunt pregatit? Ma intelegi oare?"

- "eu cred ca te-ai maturizat cu mult inainte...eu am simtit asta...Nu cred ca e cazul sa te framanti atat...gandeste-te o sa facem un chef mare, mare...apoi o sa plecam doar noi doi undeva frumos si dupa ce ne vom intoarce vom trai fericiti pana la adanci batraneti..."

- " te iubesc, sa stii...si stiu ca va fi bine...atata ca poate a fost totul un pic prea repede...atata tot...o sa fie totul bine..."

- "da...o sa fie totul bine..."



2 comentarii:

Irina spunea...

Foarte faina fotografia!

Danad spunea...

merci Irina!