luni, 10 mai 2010

ziua o suta patruzeci si unu

Hai sa mergem undeva...departe.... :)

Am eu o chestie...cum se incalzeste afara, si atmosfera devine mai prietenoasa se declanseaza in mine o reactie in lant...Intai incep sa fiu mai vesela si mai prietenoasa, apoi incep sa imi caut hainele mai colorate si apoi ma suprind cautand pe net locuri de evadat...pentru un week-end, pentru un week-end prelungit...pentru vacanta...nu conteaza...doar sa fie undeva...altundeva decat acasa!:)
Si mai amuzant e ca in ultima vreme se pare ca mi-am molipsit si omul de langa mine cu acelasi virus...
Asa ca vrand-nevrand serile povestim mai nou...despre unde ar fi fain sa mergem...sa uitam de toate chestiile urate din jurul nostru! Macar pentru scurt timp! :)


PS Nu conteaza daca vom merge in concediu doar in septembrie...important e ca acel concediu exista...si va veni...intr-o frumoasa, minunata zi de septembrie! :)

Niciun comentariu: