marți, 11 mai 2010

ziua o suta patruzeci si doi

eu...

Acu vre-un an si un picut- prin preajma lui 1 mai - am pus o poza cu o prietena si cu mine pe blog. Ma bucurasem atunci ca Misu ne-a surprins in timp ce povesteam pe un balansoar...pentru ca am am atat de putin poze cu mine si atat de multe cu alte persoane- pe care pe unele nici macar nu le cunosc!
Asa ca week-endul trecut, cand ne-am intors de la o zi de nastere a unui prieten- si culmea am primit eu liliac de nu l-am putut duce- am cerut sa mi se faca poza! Eu care nu prea cer sa mi se faca poza!:)
Asa ca...c'est moi...un pic mai obosita, un pic mai resemnata si un pic mai...mare!:)) Dar tot eu!

4 comentarii:

Irina spunea...

Ce bine imi pare sa te vad!!!
Arati tare bine...mi-e dor de tine!
P.S. Ti-a crescut parul!

Danad spunea...

Mercic de vizita si compliment! Parul mi-e lung acuma intr-adevar...numa trebuie sa merg sa ma vopsesc si sa-mi tai varfurile...sper sa nu-mi taie pra mult din el! Am emotii!
Si mie mi-e dor de tine...

Paul Gabriel Pasztor spunea...

hai salut!
cumva ma distreaza aceasta fotografie. prea stai ca la fotograf :))

Danad spunea...

:)))
Nu stiu sa stau la pozat...da totusi parca e mai bine decat in pozele cand stau incruntata...Parca parca se zareste o urma de zambet in poza asta, nu?