vineri, 25 septembrie 2009

ziua optzeci si opt

...ziua cu emotii...

azi avem ( eu si Marius) expozitie!

Da, mi-am pregatit frumusel de aseara speech-ul si cu cat se apropie mai mult ora vernisajului cu atata devin mai constienta ca nu voi spune ceea ce am scris pe biletel...pentru ca sigur voi avea emotii si cine stie ce balbe voi trage...Asa ca decat sa ma balbai intr-un discurs pompos, filozofand despre teoria existentiala, mai bine voi spune mai putine chestii si mai simple...
Asa ca, pentru cei care vor fi prezenti deseara si au citit postarea de azi, a existat un discurs oarecum elaborat, iar daca bat campii aiurea e pentru ca am emotii!:)

PS Fotografiile vor fi expuse pana in data de 03.10.2009.

6 comentarii:

Paul G. Pasztor spunea...

Abia astept sa aud discursul hahahah... de fapt abia astept sa vad fotografiile. De ce sa ai emotii, esti printre prieteni...

Vorbeste unu' care paralizeaza doar la gandul, la cuvantul "discurs"...

Pe diseara,

Paul

Irina spunea...

Nu trebuie sa ai emotii, iti tin pumnii si sufleteste sunt alaturi de tine.
Te pup

Danad spunea...

multumesc Paul si Irina de incurajari si ganduri bune! A iesit bine pana la urma...
Acum ma pot gandi la urmatoare expozitie!:)

Paul G. Pasztor spunea...

foarte faina expozitia - dana! imi pare bine ca am ajuns si abie astept urmatoarea!

Irina spunea...

Haide, măi.... asta înseamnă inclusiv 3 oct, sau până vineri? te întreb pentru că exact în 3 vom fi şi noi la cluj :)

Oricum, felicitări şi la mai multe! :)

Danad spunea...

Paul merci mult! Ma bucur ca ti-a placut!:)
Irina...cred ca si in 3 vor mai fi puse pozele la Goga. Inca nu mi-au spus cand mergem sa demontam expozitia.