sâmbătă, 19 septembrie 2009

ziua optzeci si patru



...pentru cel mai frumos loc din lume...

Avertizare: Aceasta postare poate fi considerata de catre cititorii ei puerila si deplasata. Precizez ca toate punctele de vedere scrise mai jos sunt pur subiective si scrise dintr-un elan pe care sunt sigura ca nu-l voi regreta mai tarziu!

Am fost in cel mai frumos loc din lume...da, stiu e greu de spus ca e cel mai frumos loc din lume mai ales ca am vazut prea putine locuri sa-mi fac o parere...Dar astazi...chiar cred asta...
De ce Creta e cel mai frumos loc din lume?

- pentru ca isi dezvaluie frumusetile treptat, provocandu-te mereu;
-pentru ca am fost incredibil de fericita sa descopar ca aici pisicile te dragalesc pe tine, nu tu pe ele;
- pentru ca aici am mancat cel mai bun ulei de masline din viata mea...asa...dintr-un bol in care mi-am inmuiat o bucata de paine...si a fost grozav;
-pentru ca are o muzica atat de frumoasa, chiar daca nu inteleg aproape nimic din versurile melodiilor;
- pentru ca are niste oameni plini de viata, veseli si deschisi;
- pentru ca aici se imbina atat de frumos muntele cu marea si intunericul cu razele de soare;
- pentru ca poti fi singur sau cu prietenii, indragostit sau in cautarea iubirii si cu siguranta iti vei simti sufletul invadat de fericire;
- pentru ca aici m-am plimbat prin ploaie si a fost la fel de minunat ca atunci cand eram copila;
- pentru ca are satuce cu stradute inguste si flori peste tot si oameni care stau pe prispa si povestesc;
- pentru ca are cele mai urate portocale care le-am vazut vreodata, dar din care iese cel mai bun suc proaspat pe care l-am baut pana acum...
- pentru ca are acele minunate case albe cu ferestre albastre pe care nu le poti nicicum uita...
- pentru ca oricum ai lua-o, e un tinut binecuvantat...


S'agapo Kriti!





2 comentarii:

Irina spunea...

Bine ai revenit...te asteptam!
Ce frumos ai scris...ma bucur ca ti-a placut atat de mult!
Poza...de vis!!!

Danad spunea...

Merci muuult...Mi-a placut exagerat de mult...sper sa ma trezesc repede din visare si sa revin cu picioarele pe pamant!:)