joi, 24 septembrie 2009

ziua optzeci si sapte


ziua cu pisici...

E un fapt cunoscut ca eu ador pisicile...Asa ca o calatorie in tara pisicilor trebuie sa fi fost pentru mine una incredibila... Aici am reusit sa le vad in atat de multe ipostaze incat parca acum imi sunt si mai dragi...Asa ca secretul vacantei mele frumoase a fost (supra)doza de pisici!
Si ca sa trecem la subiect...sa incepem prezentarile

Pisicus indiferentus



Pisicus ospitalierus



Pisicus veselus


Pisicus melancolicus
Pisicus speriatus



Pisicus familistus

Pisicus fotomodelus

Pisicus casnicus

si nu in ultimul rand Pisicus alintatus

3 comentarii:

Irina spunea...

Ce multe si ce frumoaseee...ce imi placccc!!!!

Danad spunea...

:) Merci si mie mi-au placut mult...poate am exagerat totusi putin cu pozele-cam multe.

Wanda spunea...

Pisicus veselus e cea mai frumoasa... imi place cel mai tare :) nu cred ca ai exagerat deloc cu pozele, sunt tare faine :)