miercuri, 19 noiembrie 2008

ziua douazeci si cinci


Despre manele si taximetristi vitezomani

Da….astazi a fost ziua lor…fir-ar sa fie! Parca de dimineata a fost sa fie asa. Al meu domn a plecat in delegatie si am decis sa merg cu taxi la birou…o hotarare pe care aproape am regretat-o cateva minute mai tarziu!
Dar…sa continui povestea…sun la compania de taximetre, fac comanda, ma anunta sa cobor in 4 minute…imi smotocesc dihania de iepure ca ramas bun si fug pe scari in jos-cu vreo 2 minute intarziere la cele 4 anuntate de dama de la compania de taxiuri-
Buuunnn…ma urc in masina…era cald, lucru care mi-a placut, dar instant senzatia de bine a disparut cand aud ‘coloana sonora’ a calatoriei mele cu taxiul si anume: Manele la nesfarsit!!!!!!!!
Vai nu….urla unu cu naduf in difuzoare despre ochii uneia…incredibil…Mi-as fi dorit sa pot sa ignor cumva sunetele alea ce mi se loveau violent de timpane, dar nu credeam ca ar putea fi cu putinta…Dar in scurt timp ceva reusi sa-mi distraga atentia de la manele…si anume, conduita in trafic a domnului de la volanul masinii cu manele – asa numitul taximetrist.
Nu stiu exact care era ideea calatoriei noastre de la blocul in care locuiesc pana la sediul fimei …Pot formula, insa, cateva ipoteze…
1. Sincronizarea manevrelor de condus cu trilurile melodioaso-dramatice ale chestiei care rasuna in boxe
2. Campanie asidua de apostrofare a celorlalti conducatori auto pentru niste pacate doar de dl taximetrist stiute.
3. Stabilirea unui nou record pe traseul mai sus mentionat, prin orice mijloace posibile- inclusiv “fortarea” culorii galbene a semaforului si zgaltairea ca-n masina de spalat pe optiunea centrifugare a pasagerului din spate- adica subsemnata.
Ma rog…partea buna e ca am ajuns…buimaca si cu capul patrat din cauza fascinantelor melodii ascultate pe traseu…am ajuns la birou in timp…sau chiar inainte de timp, daca as putea spune asa…cu sfertul academic inainte de inceperea programului! Ce minunat!
Si ca sa-mi fie ziua cu adevarat implinita al doilea taxi care am fost nevoita sa-l iau era sub stapanirea unui pasionat de depasiri al caror rost ma depasea, care era fascinat si incrancenat in acelasi timp sa conduca cu viteza si impatimit al aceluiasi stil de muzica ce ma face sa-mi smulg parul din cap…
Pentru binele societatii as avea o propunere pentru taximetristii manelisti stresati si obsedati de viteza, care se consuma si se streseaza atat de mult in trafic incat bietii clienti ajung dublu traumatizati la destinatie….
Domnilor soferi…in pauza de masa…iesiti afara din masina, faceti o poza, relaxati-va privind-o si zambiti alaturi de cineva drag…Ajuta la calmarea nervilor si la instaurarea unei stari de beatitudine…Va promit! Garantat!

2 comentarii:

Apachioara spunea...

asa-i! is suparati ca au "intrat" politia primariei si cea rutiera in ei, in sensul ca nu li se mai permite stationarea inafara zonelor rezervate taxiurilor , in fata spitalelor sau in zonele unde stationarea sau oprirea sunt interzise.. Asa ca se grabesc.. sa mai prinda o "comanda" .. ca acu tre sa alerge. Iar legat de manele... vorba aia: # Valoarea mea ,/ Valoarea mea/ ... / N-o are nimenea# si trebuie aratata in orice situatie, ca doar nu e "un fraier"....

Danad spunea...

:)
Ii inteleg pana la un punct jur...da ce-i prea mult e prea mult!
Merci de vizita!