marți, 11 noiembrie 2008

ziua douazeci

Un week-end printre prieteni

Se vroia un week-end fotografic...din nou..Da' parca nu a fost sa fie...cel putin nu la intensitatea celui de dinainte, de la Magura...
Am fost la Salciua (jud Alba) cu cativa membrii ai clubului foto din Cluj... A fost o atmosfera calda...asa cum se intampla mereu cand suntem impreuna...
Fotografic insa...se pare ca inspiratia m-a ocolit...Constat cu uimire ca in toate cadrele care le am pluteste o cumplita stare de melancolie...E sfarsit de toamna...mohorata si ciudata...


La rasarit...


Pe dealuri


Sfarsit de zi...

Casa cea trista...


De la pascut...


Poate ca azi sunt trista...

3 comentarii:

Irina spunea...

Cred ca vremea ti-a dat starea asta, nu prea a fost o zi insorita, din cate observ in poze. Prima poza imi place mult de tot, are tonuri foarte frumoase!

Apachioara spunea...

prima faina.. faine si celelate.. trebuie vizitata mai des locatia..poate chiar in iarna asta... :) prietenii stiu de ce! :D

Danad spunea...

merci mult de vizita Irina si apa...
Prima a trebuit prelucrata un pic mai mult decat fac eu de obicei...desi tonurile erau asa...albastrui.
@apa As merge la iarna la inca o tura de pozat...Ar fi fain daca ne-am aduna cativa!