marți, 18 noiembrie 2008

ziua douazeci si patru


Everybody wants to be a cat

Astazi m-am trezit fredonand melodia din Pisicile Aristocrate... habar n-am de ce...dar m-a urmarit constant si obsesiv pe parcursul diminetii...Pisici mici pufoase, vagaboande, aiurite incredibil de viclene si adorabile-n acelasi timp....le ador pe toate!

Dar ce tot incerc eu sa povestesc aici...

Prioritate numarul unu pentru week-end...cautat si vizionat Pisicile aristocrate!

Pentru ca....

"Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at."




I love cats!

3 comentarii:

Irina spunea...

Vai cate pisuci!!!
Unde este facuta poza?
Foarte, foarte pe gustul meu:))
I love cats:)

Apachioara spunea...

no stai ca-ti trimit si io ceva... :D grrrrr.....

Danad spunea...

:) Mercic de vizita!
@irina- poza e facuta-n cehia- intr-o escapada de-un week-end in primavara!
@apa is curioasa tare ce-mi trimiti:D