vineri, 20 martie 2009

ziua cincizeci si cinci

…despre”pescuitul sportiv” sau despre faptul ca “in orice relatie poti gasi o cale de intrare”

Nu ma pricep prea bine eu la povestit si evaluat filme, dar…am ramas atat de placut impresionata dupa ce am vazut filmul “Pescuit sportiv” al lui Adrian Sitaru incat am decis sa-mi fac prietenii curiosi!:)
Subiectul filmului e unul clasic…legatura extraconjugala.
Iubi (Mihaela) si Mihai au o relatie extraconjugala- Iubi e casatorita cu Pisi – care bineinteles nu stie de existenta lui Mihai. Cei doi amanti ies la un picnic si pe drum spre locul de relaxare, Mihaela – care conducea masina loveste o prostituata- Ana- Accidentul se petrece intr-un loc izolat in apropierea unei paduri.
Dupa o discutie aprinsa despre ce sa faca cu victima, Mihaela sustinand cu tarie ca ea nu vrea sa-si nenoroceasca viata, Mihai sustinand ca victima trebuie dusa la spital si accidentul trebuie declarat, cei doi o duc pe Ana in padure cu intentia de a scapa de responsabilitati si a sterge urmele accidentului.
Insa Ana isi revine, dar nu-si aduce aminte nimic despre accident…iar cei doi simtitndu-se vinovati o invita cu ei la picnic….
Mai mult nu spun…pentru ca trebuie vazut filmul…Maria Dinulescu (Ana) joaca absolut minunat…e de o naturalete rara…

Daca veti vedea filmul la sfarsit sunt curioasa daca va veti pune aceleasi intrebari ca mine:


1. Cine a pescuit defapt?

2. Daca in orice relatie exista o portita de intrare?


Raspunsurile cred ca nu-s dificil de dibuit...parerea mea!
Va las cu un cadru de-al meu...nu cu Iubi si cu Mihai...si nici cu Ana...desi oarecum imi aduce aminte de film...oarecum!


Week-end frumos si fara dileme existentiale- vezi intrebarea 2! :)

Niciun comentariu: