vineri, 13 martie 2009

ziua cincizeci si doi

...despre etape

Stiu ca atunci cand am vazut pe calculator imaginea de mai jos am gandit-o un pic altfel...vroiam sa elimin partea din dreapta lasand doar manifestarea tineretii...Si culmea incadrasem si eu bine si cu mesaj si eram pe punctul de a "macelari" un cadru care acum imi place mult...

Poate, defapt sigur, e o reactie subiectiva, dar imi place atat de mult contrastul intre perechea de tineri plini de viata si energie si cei doi batranei garboviti care abia-si continua drumul, pasind inspre lumina...

Imi place...pentru ca arata doua momente aproape la extrem din cursul vietii...
Si-mi place sa cred ca voi reusi sa ma bucur in 2 de ambele etape....


7 comentarii:

Irina spunea...

Imi place foarte foarte mult!
Hm...ideea si realizarea excelente.Eu..in manifestarea tineretii...imi place!
Mi-e dor de Magura!

Apachioara spunea...

bun, bun cadru!

Apachioara spunea...

... desi.. ca sa fie cadrul vietii.. io il cad asa: lumina din dreapta, pe lumina aia tinerii, iar in stanga siluetele batraneilor, pe un cer mai intunecat...

asa-i ca nu te superi? ;)

Apachioara spunea...

aiurit mai is.. Invers, voiam sa zic.. lumina puternica in stanga...

Danad spunea...

irina, ma bucur ca-ti place!:)
apa merci mult de sugestii...de mult tare nu mi-ai mai scris asa:)Apreciez!:)
Eu ma gandeam ca batraneii sa mearga spre lumina=divinitate= sf de drum...cam asta ar fi fost in capul meu.

Apachioara spunea...

da da... repede vrei sa scapi de ei.. sa ii trimiti catre divinitate.. :))

Danad spunea...

@apa
:D