marți, 10 martie 2009

ziua cincizeci

...din nou la Magura

Sunt de parere ca uneori, in anumite locuri- nu neaparat cele mai exclusiviste si cele mai exotice de pe pamantul acesta, se intampla ceva...ceva de care sufletul nostru invariabil se lipeste....
si-atunci vointa se supune simtirii si te reintorci...

Dar oare a doua oara vei putea retrai tot ce ai simtit prima data descoperind un loc...niste oameni...emotii...
Cred ca uneori se intampla sa fii surprins de lucrurile minunate ce ti se pot intampla intr-un loc pe care deja l-ai descoperit...Si e aproape incredibil cum timpul se scurge cu o viteza mult mai mare si totul pare aproape ireal...iar cand ajungi din nou acasa...te gandesti...a fost adevarat sau doar un rod al imaginatiei mele....
Norocul nostru e ca uneori exista marturii ale trecerii printr-un loc de care sufletul nostru invariabil s-a lipit si unde a fost parca un pic prea frumos sa fie adevarat...
Asa ca...pentru cine nu a apucat sa se indragosteasca de zona Rucar Bran...cateva clipe de la Magura...









In concluzie....a fost frumos la Magura!

3 comentarii:

Irina spunea...

:) Dap...Magura, workshopul....clar s-au lipit de sufletel!
Ufff...am stat prea putin
Imi plac pozele...stii asta deja, ultima...cel mai mult!
Detaliile care fac diferenta!:)

Danad spunea...

Zambesc acum cand am vazut si articolul tau de la Magura...am scris la fel amandoua cu un fel de nostalgie si afectiune...E ciudat, dar fain cum uneori locurile leaga oamenii atat de strans!

Irina spunea...

Heh... M-a apucat dorul de urcat pe dealuri cu aparatul foto! Din ianuarie n-am mai avut nici un moment liber pentru asta, şi nici cheful necesar...

Mă bucur că v-a plăcut la Măgura. Îmi place rezultatul :) Abia aştept să mergem şi noi de 1 mai!