marți, 3 martie 2009

ziua patruzeci si noua

...despre "si ce daca?"

si ce daca e urat afara?

si ce daca ma mai cert cu sotu'?

si ce daca ultimii bani am sa mi-i dau pe carti?

si ce daca fac zilnic cam aceleasi lucruri?

si ce daca m-au cam dezamagit prietenele de suflet?

si ce daca tata considera fotografia pierdere de vreme?

si ce daca o sa fie vreme nasoala-n week-end cand merg la pozat?

si ce daca nu stiu daca voi merge anu asta la mare?

si ce daca...

Pentru ca intotdeauna o sa existe macar o persoana care sa tina la mine, o sa fie inghetata si ciocolata si ceva care sa ma faca sa zambesc...

Asa ca...SI CE DACA?!


PS Azi sunt optimista!

5 comentarii:

Irina spunea...

:) As vrea si eu putin optimism!

Apachioara spunea...

iar te-au dezamagit prietenele... nu pune la suflet... we are island

Flavia Muntean spunea...

Dana, chiar vara trecuta am primit un sarut de la un animalut ca cel din fotografie. Uitasem cu desavarsire dar fotografia ta m-a facut sa-mi ating obrazul in cautarea mustaciosului pupic cu parfum de alge. Amintirea asta o sa fie de-acum talismanul meu de vreme rea :)
Cat despre prietene-prietenie, lasa-ma sa citez un fragment citit undeva pe net
"in timp am invatat ca prieteniile, ca si apa, se retrag uneori in albii subterane, dar revin intotdeauna la suprafata dupa o vreme, mai proaspete si mai curate, invaluindu-ne in stropi de curcubeu"

Cu drag,
F.

Danad spunea...

Multumesc mult Flavia de cuvinte! Ma bucur mult ca acest cadru ti-a amintit de ceva frumos...si eu il port cu drag in suflet... ziua in care a fost facut a fost cea mai minunata aniversare pe care am avut-o in ultimii ani!

Danad spunea...

Merci apa de cuvinte si de sfat...uneori te coplesesc problemele si pentru acele clipe e nevoie de amintiri frumoase. Multumesc!:)