miercuri, 6 mai 2009

ziua saizeci si noua

...despre mine....

Am fost la munte in week-end cu una dintre cele mai dragi prietene ale mele...Si desi nu-mi prea las aparatul foto de langa mine, de data asta am facut mici exceptii...Si am avut o surpriza...Misu ne-a facut niste poze si asa am putut sa vad cum arat eu cand sunt fericita...sau ma rog...linistita! :)
Eu fara ganduri, fara a fi concentrata sa-mi iasa cadrul, fara sa pozez, ci pur si simplu surprinsa intr-un moment de "stare de bine"!
Si a fost interesant...pentru ca in primul rand nu ma asteptam ca Misu sa ia initiativa si sa ne faca poza si apoi pentru ca m-am descoperit pe mine altfel decat de obicei...fara zambete fortate si strambaturi...ci pur si simplu asa cum eram la acel moment. Si mi-a placut sa ma vad asa...pentru ca parca tot mai rar ma stiu razand sau simtindu-ma bine!


Merci Misu, merci Alina! Ce bine ca a existat acest moment si ce bine ca a fost imortalizat!




4 comentarii:

Irina spunea...

:) Ce bine imi pare sa te vad...ti-a crescut parul!!!

Danad spunea...

:)
Merciiiii:)

Apachioara spunea...

apai.. nu se vede nik in poza.. o fi fost ceata .. o fi fugit focusu'... :D

Danad spunea...

poate e prea mica poza...e sharp in varianta mare!