marți, 5 mai 2009

ziua saizeci si opt


...in ceata...

Nu stiu sa fotografiez (pe) ceata. Habar n-am ce reglui se aplica...si e interesant ca desi pe moment am fost incantata de rezultat cand am ajuns acasa lipsa de contrast si forma m-a dezamagit cumva...desi...era ceata...cum poti cere contrast pe ceata??Atunci insa...de ce n-am obtinut doar siluete abia zarite...n-o fi fost suficienta ceata?


Oricum sunt complet in ceata legat de fotografiatul pe timp de ceata...si astept cu nerabdare urmatoarea provocare cetoasa in speranta ca ma voi descurca mai bine!


SAU

2 comentarii:

Irina spunea...

Imi place a doua, mi se pare mai ok...cu mai mult contrast. Despre fotografia pe timp de ceata...este intr-adevar dificil...daca afli mai multe, sa imi povestesti si mie:)

Danad spunea...

O sa iti spun daca aflu ceva trucuri sau smecherii...deocamdata oricum cred ca mai am de asteptat pana la toamna cand va fi full de ceata sa experimentez:)