vineri, 22 mai 2009

ziua saptezeci si unu


...prostioare de pozar (ita)...

Am fost la o expo de fotografie destul de interesanta saptamana trecuta... cea a Crinei Prida- "Aceasta nu este o rochie!"
Era un pic altfel decat celelalte expozitii care le-am vazut pana acum...Iti solicita putin imaginatia si te provoaca pe tine sa reconstruiesti povestea...Plus ca nu prea tine cont de regluli si canoane atat de in voga intre incepatori ca mine...
Interesant, dar cred ca nu chiar pentru toate gusturile...dar poate ca pana la urma arta e oarecum exclusivista! Proba timpului insa e cea care va da verdictul...

Felicitari autoarei...iar din partea mea...o mica glumita...nevinovata!



"Aceasta nu este o rochie" se serveste cu o cafea ...pentru intetirea simturilor!:)




Un comentariu:

Irina spunea...

Imi place mult poza...desi mi-a luat ceva timp pana mi-am dat seama cum este facuta