vineri, 29 mai 2009

ziua saptezeci si doi


Today is not a rainy day


Da...de doua zile ploua... ploua marunt si monoton...dar in mod ciudat nu ma simt trista....si e interesant cum ploaia care de obicei imi aduce stari de melancolie acum ma face sa zambesc...pentru ca imi trezeste la viata simturile...

Picuri de ploaie care se lovesc de umbrela, pasarele care ciripesc intr-una, verde mult si proaspat si parfum de iasomie....si amintiri multe de cand eram copila...

E frumos sa poti sa iti aduci aminte de unele trairi si emotii si e minunat sa poti sa le resimti...iar mai nou...mie mi se intampla asta des!



4 comentarii:

Irina spunea...

Si la noi ploua azi...si e frig...dar e bine.
Imi place poza, desi nu prea disting ce este in partea dreapta, un abur poate? Este monitorul meu de vina, de la servici.

Apachioara spunea...

no gata cu ploaia... imbarcarea.. ca sambata si duminica se anunta vreme buna

Codrin Lupei spunea...

E bine ca simti asa, e bine cand simti si retraiesti...si daca asta se intampla des e si mai bine...
Stii, mie chiar imi place ploaia...

numai bine Dana!

Danad spunea...

Multumesc mult de vizita!
Irina...in cadru sunt flori suprapuse cu apa si de asta arata mai ciudat.
Apa...se pare ca prognoza meteo a fost pro-ploaie pentru week-end...dar asta e:)

Codrin...multumesc ca ai trecut pe aici...si mie-mi place ploaia...uneori!:)