vineri, 2 octombrie 2009

Leapsa de toamna

Am primit-o in dar de la Irina...si chiar daca-s in mijlocul povestilor de expo, m-am decis sa onorez provocarea.
Asa ca am sa povestesc acum dupa cerintele lepsei si anume:

"Ce ati facut saptamana asta pentru prima oara in viata sau pentru prima oara dupa foarte multa vreme?”

Considerand saptamana aceasta de vineri pana joi - pentru ca saptamana are 7 zile-...iar azi inca nu stiu cum se va termina...am facut urmatoarele:

- am avut prima mea expozitie personala de fotografie
- am vorbit pentru prima data la radio
- am fost pentru prima oara dupa nunta mea la o alta nunta ( prima nunta din ultimii 4 ani!)
- pentru prima data am descoperit o carte care dezvaluie intr-un mod amuzant si aparte micile detalii din tablouri. Fapt pentru care mi-am si comandat-o pe internet- "Nu vedeti nimic!" se numeste cartea in cauza si multumesc mult Danei pentru ca mi-a aratat-o.
- am discutat in contradictoriu mai mult de o ora cu o prietena legat de o carte pe care am citit-o si am ajuns in mod neasteptat sa-mi schimb parerea despre calitatea cartii, desi eu sustineam sus si tare la inceput ca mie mi-a placut foarte mult. Multumesc Dana, din nou! Prima data cand imi schimb parerea despre o carte care mi-a placut!
- am primit un parfum nou- Rock and Rose si desi mi l-am dorit foarte mult, am ramas suprinsa ca nu e chiar asa de nemaipomenit cum am crezut initial- prima data cand mi se intampla asta.
- am mancat pentru prima data icre crude- nu negre , ci galbene, si nu mi-au placut prea mult!
- mi-am comandat tort pentru ziua mea- sarbatorita pentru a cincia oara anul acesta- eu nu mi-am mai comandat niciodata tort, mi le fac singura - dar cofetaria asta face prajituri prea bune!
- am mers la masaj dupa o pauza de luni bune...mi-era dor si cam era cazul.
-mi-am imprumutat pentru prima oara aparatul foto...e ciudat ca l-am dat, dar nu regret...cand am vazut bucuria de pe fata amicului meu m-am simtit multumita.
-am adunat pentru prima data fotografii pentru un spectacol foto tematic de la membrii Artimage...Asa mi-am dat seama ce greu se mobilizeaza lumea...Merci Ada de oportunitate.
- am fost pupacita pentru prima data de un puiut mic de iepure pe care am vrut sa-l iau acasa din momentul acela, dar mi-am amintit de purcelasi si am decis sa nu risc nimic cu Happy- mai ales ca pet shop-ul respectiv nu era extrem de ingrijit.

Cam asta ar fi totul...Pasez mai departe leapsa tuturor care citesc aceasta postare.







2 comentarii:

Irina spunea...

Imi place mult de tot fotografia...toamna in padure...frumos!!!
Ce saptamana plina ai avut...si frumoasa as putea spune nu????

Danad spunea...

Multumesc Irina! Fotografia e facuta la Izvoare...cand vei ajunge in Cluj vreau sa te duc acolo...e minunat!
Am avut o saptamana chiar plina...dar nu stiu parca astept sa vina Craciunul, sa treaca si sa vina vara viitoare sa vad unde vom calatori...Cine stie ce spirit nomad am si eu!:)