marți, 6 octombrie 2009

ziua nouazeci si patru - pentru ziua de ieri :)

Poveste de toamna - povestea sase

Pregatiri de toamna...cam asta ar fi definitia ultimelor zile ale mele...la Artimage va fi un spectacol cu tematica toamna, pe acasa pe la ai mei se pun muraturi si zacusca- n-am ajutat eu prea mult, dar mi s-a aratat cu incredere de unde pot sa ma servesc atunci cand voi avea nevoie-, pe afara copacii-si imbraca haine ruginii...aerul s-a mai racit....diminetile te pisca de urechi....Cam asa arata lucrurile pe la noi...
Ieri am mancat pentru prima data anul acesta castane prajite . Si am baut o cana mare de must aromat ...Delicios!
Acum tot ce mai imi doresc e sa ies un week-end undeva frumos, sa fac fotografii si sa lenevesc la soare...Week-endul acesta e ocupat...poate am sanse week-endul urmator!:)

Povestea de azi ...e una de toamna...cu aer mohorat sau cu sclipiri de diamant cu culori intunecate si umbrele...Nu e toamna clasica, ci una care, desi de multe ori e apasatoare si intunecata, imi place...pentru ca are o atmosfera unica...Desi...uneori ma intristeaza!




Un comentariu:

Irina spunea...

Frumoasa povestea ta de toamna...cand vesela cand trista. Pozele imi plac toate..ilustreaza toamna foarte bine...trista, ploiaoasa si intunecata..in prima poza, ca mai apoi sa iasa soarele...timid asa...in a doua poza...iar apoi sa ne punem toti la uscat umbrelele, atat de mult folosite in acest anotimp!