vineri, 9 octombrie 2009

ziua nouazeci si opt

De ce Momente?

Pentru ca pana la urma la asta se rezuma totul...Momente de fericire, momente grele sau momente de cautare...care apoi se transforma in amintiri.
Dar daca atunci cand se intampla ceva, special pentru noi- care ne ofera o traire deosebita- daca atunci apare un aparat fotografic, momentul ...amintirea, se materializeaza intr-o fotografie.
Iar fotografia poate spune mai departe o poveste...




Acestea au fost povestile mele...Sper ca v-au placut!

2 comentarii:

Irina spunea...

Mi-au plăcut poveştile şi mă bucur tare mult că le-ai postat aici pentru că aşa putem spune şi noi că am fost la expoziţie (de departe :))

Danad spunea...

Merci mult Irina! Asa m-am gandit si eu atunci cand am decis sa pun pozele pe blog...sa fie un vernisaj si pentru prietenii mei de mai de departe!:)