marți, 13 octombrie 2009

ziua o suta unu

romantic mood

Afara ploua si e frig si urat si mie-mi suna necontenit in cap melodia lui Joe Dassin- L'ete indien! Stiu ca vazusem la un moment dat ceva videoclip filmat pe malul marii si ma apuca un fel de melancolie de fiecare data cand ascultam melodia!

(http://www.youtube.com/watch?v=zaj1a_bu--4)

De fiecare data cand il aud pe Joe Dassin simt fluturi in stomac. Si cat de mult mi-as dori sa ma plimb intr-o zi de toamna pe malul marii, alaturi de sotul meu...ascultand aceste versuri:

"on ira où tu voudras, quand tu voudras
et on s'aimera encore, lorsque l'amour sera mort
toute la vie sera pareille à ce matin
aux couleurs de l'été indien."


Mi-as dori sa pot sa fac cate o imagine pentru cate un fragment din fiecare melodie care mi-e atat de la suflet ca si asta...Poate intr-o zi...poate intr-o zi o sa-mi iasa....

5 comentarii:

Irina spunea...

Frumoasa poza...si imi place mult umbra din colt...completeaza bine cadrul!

Danad spunea...

merci mult:)

Gabitza spunea...

Foarte frumos... really romantic...

Irina spunea...

Asta e exact melodia cu care m-am trezit în cap în dimineaţa asta... deşi vara indiană din imaginaţia mea e cu păduri, nu cu plajă, tot îmi merge la suflet.

Frumoasă poza, îmi face poftă de-o plimbare romantică :)

Danad spunea...

merci mult Gabitza!:)

Merci,Irina! Joe Dassin insa povesteste putin despre mare in melodie...
"je regarde cette vague qui n'atteindra jamais la dune
tu vois, comme elle je me couche sur le sable
et je me souviens
je me souviens des marées hautes
du soleil et du bonheur qui passaient sur la mer
il y a une éternité, un siècle, il y a un an"
Dar bineinteles ca asta nu conditioneaza la ce te poarta gandurile atunci cand asculti melodia!:)
Multumesc mult de cuvinte.