luni, 26 octombrie 2009

ziua o suta opt

...despre ignoranta omului fara deficiente....



Azi vreau sa o cunoasteti pe Mira!
Mira este o prietena de-a mea...si pana sambata i-am facut doar o singura data poze si asta la cererea ei...Dar sambata asta a fost totul putin diferit...am sunat-o pe Mira si i-am spus ca am in cap o idee si ca vreau sa ma ajute.
Care era ideea?
Ideea e ca ma revolta la culme faptul ca lumea nu mai citeste. E o problema mai veche, stiu...nu am descoperit eu acuma roata ...
Si...care era rolul Mirei aici? De ce fix ea?
Pentru ca ea citeste...ea citeste si se bucura de aceasta forma de relaxare...
Dar mai e ceva...Mira nu vede!
Dar nimic nu o impiedica sa citeasca, sa -si doreasca sa afle ce e intr-o fotografie, continutul unui tablou...
Iar noi...iar noi care le avem toate pe tava, in fata ochilor nostri nu vedem nimic...Suntem realmente orbi la tot ce oferta arta vizuala, literatura...Pentru ca noi preferam calculatoarele, filmele de 2 lei de la mall si netul...Iar in cel mai bun caz...mergem ocazional la vreun vernisaj aruncam o privire rapida...si atat...
Defapt nu vedem nimic...pentru ca nu incercam sa intelegem ce e mai incolo de culoare si forma... si anume:MESAJUL!
Iar Mira...Mira atingea paginile albe ale cartii ei si zambea...nu avea nevoie nici de poze colorate, nici de forme...nu avea nevoie de nimic...pentru ca nu asta era important pentru ea...ci mesajul...pe care-l intelegea atingand acele pagini albe cu varfurile degetelor !




Un comentariu:

Irina spunea...

Imi place mult ceea ce ai scris...este atat de adevarat...iar eu intru in categoria oamenilor care ar putea sa citeasca mai mult...din pacate.
Despre poze...sunt foarte sugestive, a doua totusi mi-ar fi placut sa fie mai luminoasa...